tisdag 27 april 2010

Tissda

Når Carro & Loijsan var här studera Emmie flickorna när de hjälptes åt o sminka varann.
Och mig.
Och sen dess vill Emmie tvätta sitt ansikte med bomullspads varje morgon.
(Carro duttade med sånna på Loijsan o det la sessan märke till)
Länge länge står hon där o duttar vatten på sitt ansikte o ren blir hon!
Ännu en gång tycker jag att det är så himla roligt när man märker hur hon suger åt sig mkt av det man själv lr andra gör.
Idag har jag tvättat MÄNGDER!!!
7 fulla maskiner + ytterkläder. Phuu säger jag! Men skönt o ha det gjort!
Annars har vi farit runt på ärenden mm.
Och så hann jag träffa min sötaste Annica en sväng på kvällen med.
Imon bitti blir det lekdejt med henne o raraste prins Viggo.
Kottarna har inge dagis för fröknarna har studiedag.
Tack ännu en gång söta för den fina prisenten som jag fick idag! Ni e så raaaaara!

Mio blir känsligare o känsligare tycker jag...
Han är JÄTTEKÄNSLIG för 'gälla' ljud.
Ta tex idag, jag matade honom och säger mmmm namnam.
men när min röst blev lite gällare/ljusare började läppen darra o tårarna rinna.
Undrar varför han tycker det är så obehagligt?
För man behöver inte låta högt utan bara ljus röst så blir han sååå lissen.
Min lilla bubb.

Nehepp, en kopp java & dax för cougar town!


Videon nedan ; Emmie försöker lära sig finska med hjälp av lek&lär=)

3 kommentarer:

loijsan sa...

klart hon ska lära sig som dom stora flickorna=)
när ja va liten hade ja bar mina bröder att ta efter så därför hittade min mamma mig i hörnet där ja stod och kissade som pojkarna;))

sina sa...

HAHHAHAHAAAAA ingen sittkissare du inte! hahahah

Carro sa...

Så himla gulligt:D <<33