söndag 18 april 2010

Söndag


Våran bebis=)





Idag har det inte riktigt varit min dag.
Ni vet tunga dagar som kommer ibland, man tappar allt o säger saker fel o när man känner sig känslig ,saknar, tänker, man är trött mm mm.
Dagar som man mer än gärna kunde hoppa över.
Men som jag brukar säga, efter regn kommer det solsken!
Så imon är det en ny glad dag!

Idag har vi inte gjort mer än att stäääda hemma.
Jag målade kryddhyllan igår o undrar nu varför jag inte gjort det tidigare???
Jag & Emmie var ute o lekte & promenixa bra länge på em.
Lilla sessan har oxå haft en småjobbig dag verkar det som?
Idag skulle det mesta vara på hennes vis o ett nej har blivit till jordens undergång. *ler*
Men så är hon absolut inte jämt, så nån gång då o då får man vara lite vrång.
Stark vilja, det har hon, men det är ju 2 skillda saker!
Hur som helst, så ville snorpan sitta på pottan idag och faktiskt så blidde det ett par droppar där o OJOJOJ vad stolt & glad hon blev! hehe
Och det blev jag med såklart!
Så kanske är det storatjejentroller som gäller 'snart', som Ida sa =)

Imon är det dagisdax. Det blir skoj för Emmie o få träffa sina vänner.
Hon har varit hemma i 2v nu ju.

Nu säger jag pusshej!

2 kommentarer:

Martina sa...

ahhh han är ljuvlig er lillkille!

Du, jag vet inte riktigt men jag skalle kolla på Lagerhouse - Ikea och Åhlens. Vet inte riktigt vilka butiker ni har i er stad... men jag önskar dig lycka till på jakten och dyker jag över en lovar jag att förmedla detta vidare till dig.

Ha de bäst o som du säger, efter regn kommer massa solsken. Alla har vi dålig dagar, det är ett måste!

Martina

sina sa...

TACK Martina!
Du är så rar! <3