torsdag 29 april 2010

Min torsdag

Idag har jag & Emmie bakat massor.
Tanken var väl att jag skulle börja i god tid o baka till hennes kalas.
Men jag vet att 10 bullpåsar i frysen räcker inte så länge om man har en Micke i sitt liv!
Och han bror är lika glad i bullar han med.
Hur som har vi bakat. Emmie tyckte att det var jätteskoj.
Jag brukar älska att baka men idag var det tung för jag mår rätt bajs.
(Toktjock i skallen o svag i kroppen o illamående o grejer..)
Fast JUST NU mår jag hyfsat faktiskt! *peppar peppar*
Ska ändå försöka lägga mej tidigt o kurera mej.
Imon ska vi hitta på nå mys på dagen tänkte vi.
Sen är det ju ett måste o tralla iväg o kika på en brasa på kvällen.
Barnens ö? Hästhagen? Vi får se!

Imorgon blir våran Mio 7månader!
Och imorgon är det exakt 1mån kvar tills Emmie fyller 2år!
VART TAR TIDEN VÄGEN???
Imorgon har jag haft körkort i exakt 9år!
Grattis till mig som behållt kortet under alla år!=)

Endast några parkeringsböter & kanske nån fortkörning.. Och jag har tom lärt mig att backa utan att jag ska mosa bakdelen på bilen vilket har hänt ett par tre fyra ggr.. Hehe
Och imorgon blir Annicas & Jörgens lilla plutt Ebba redan 1månad gammal=)


Ofta ser det verkligen ut som att Mio ÄLSKAR allt hans storasyster gör.
Som att han beundrar henne nåt så fruktansvärt.
Jaa, hon ÄR hans stora idol=)

2 kommentarer:

Lela sa...

har ni bakat rimbobullar........mums

sina sa...

Heter det så hos er?=)
Rimbobullar, stooora vaniljbullar.
Och så typ 10 kanelbullar till Micke, haha snålt va? PUSS