söndag 4 april 2010

Våran pösk!

Väntar på moster Reja, Mia & Jael på centralstationen.
Yeeeey! Äntligen är dom här!

Vi har ätit gott och i mängder. Varit ute o lattjat.
Emmie hängde mest helatiden på lilla Jael, tyckte om henne så mkt. *ler*.
Emmie & Mio fick massa fina presenter av moster och dom tackar vi så väldigt för!
Barnens farfar kom med en stor o god tårta, blommor o påskägg till barnen.
Och middagen var supergod men det var jag aldrig orolig för, Micke han e duktig på o kocka!
Småflickorna somnade senare än vanligt, men när barnen sov bänkade vi damer oss i soffan med ännu mera gotta och pratade ända in till småtimmarna.
Vi har haft en jättefin påskhelg och det märks, för båda våra hjärtan sov vid 18 och jag är dödens trött nu, så ikväll BLIR det sängen tidigt!

Emmie vart jättejätte ledsen när vi vinkade av flickorna.
Hon grät hela bilvägen hem o ropade hejdåååå hejdååååå och sen vägrade hon stiga ur bilen.
Men när vi väl kom hem var allt okej.
Våran lilla pippifågel åt tom 2 portioner mat, ville inte sova, (aldrig hänt förut tror jag?),
hon har mest lekt för sig själv i lugn o ro, testat mina kläder och så klätt av o på dockorna=)
Hittade hennes påskägg för en stund sen, enda som hon tagit därifrån var max 4 godisar, 1klubba och Kitty-kinderägg. (tom jag tycker att dom e sååååå spännande! heheheh)
Det var våran helg. Nattinatt för mig om en timma eller två?=)


(En något nervig mamma hahahhahah. jag hatar själv när jag gör sådär för då skrämmer jag tom upp mej själv...)

2 kommentarer:

Carro sa...

Myshelg:)Aw lilla sessan som blev så ledsen:(

Saknar er MASSOR gumms!

Carro sa...

Jaa jag tycker dom är så fina:) tänkte ha den på vagnen som skötväska men om Oliver ska på utflykt så kan han använda den då:)

Älskar er finaste<3<3