fredag 9 april 2010

Feber o kalasplaner


Jooo, jag & Emmie mår fortf rejält kasst här.
Men dagarna går ruggigt fort ändå!

Jag försöker planera Emsans 2års kalas lite smått.
Så roligt ju!
Tänkte evt baka massa olika roliga cupcakes?
TÄNK om jag var så duktig på o baka så jag kunde göra sånna här fina som på bilderna!=)
Hur som har jag rådfrågat Loijsans duktiga Madde om lite rådorecept så vi får väl se hur dom bli dådå när JAG ska ge mej på o fösöka göra fina bakverk?=)
Kanske ska jag överlåta allt det där åt Micke för han e rätt duktig han.
Men jag tycker ju att det är sååå kul!
Hoppas igen på fint väder då!
Ja, det e väl det viktigaste för fint väder o lek ute ger glada barn.
Går ju o kalasa inne oxå,
men det kan bli liiite trångt..
Fast i september när Mio fyller kan vi ju inte vara ute längre,
men då hittar vi allt på nåt=)

Nu känner jag mej jättevarm, så det får bli soffan! Trevlig helg på er alla!


1 kommentar:

loijsan sa...

herregud så goda de där såg ut då=)