lördag 24 april 2010

Helt klart BÄST!

Igår kom mina 2 favvoflickor hemifrån hit dådå.
Det blidde tacos o mys här hemma först.
Sen blidde det taxi mot Harrys där vi satt o smuttade på våra drickor och pratade pratade o pratade. Tog igen massa tid!
Helt underbart!
Carro var uppe o sjöng karaoke o hon var ju som en stjärna såklart=)
jag filmade men jag tror inte jag får ladda upp nåt här?
Trots att hon var så duktig o det såg ut som om hon inte gjort nåt annat i sitt liv än sjungit karaoke hehe!
Några cider senare följde tom jag & Loijsan upp o sjöng Tommy tycker oooooom meeeejjj!
hahahahah godeguuud säger jag bara!
men ska det va så ska det va!
Jag vete tusan om Harrys var ett ställe för oss,
men vi hade döskoj med varann iaf!
När jag vaknade imorse var jag INTE på topp.
Min mage (och skalle!) fixar absolut inte alkohol,
så det lär dröja tills nästa gång alkoholhaltiga drycker slinker ner i min mage!
Tjejerna var hyfsat pigga men sega vilket man får vara dagen efter!
De kom upp iaf, till skillnad från mej.
Och lekte med våra små medans Micke snällt cyklade iväg för o handla Ipren åt oss=)
Och på tal om Micke har han varit helt underbar medans tjejerna varit här!
Servat oss o fixat o donat. Lagat mat, frulle mm mm. GULD!
Emmie är störtförtjust i flickorna o hon har njutit o svärmat runt flickorna helatiden=)
Och jag har njutit i fulla drag av sällskapet!
När jag kom upp slappade vi bara.
Låg i sofforna med täcken o tröck i oss en hel del gott.
När tjejorna åkte kändes det i hela hjärtat och jag blev jätteledsen, även fast jag var glad.
Svårt o förklara.. *ler*
Det var bara s¨å UNDERBART o ha dom här o sen att säga hejdå till 2 som man älskar så väldigt o VET att det dröjer ett tag till nästa gång,,
det e ingen kul känsla!
Hur som, har jag haft den finaste helgen på länge!
Älskar er väldigt väldigt väääldigt mycket. Men det tror jag ni aldrig ens tvekat över=)!









gröt e mumma!
Och så fick vi massa trevligt o fint från Finland!
Mio fick MASSA välling!
Emmie fick mängder med rosa fina saker, snoddar, spännen, galgar, leksaksförvaring, princessbadlakan, cd skivor med finska barnvisor, lek&lärdataspel mm mm.
KIITOS RAKKAAT!!!!


4 kommentarer:

loijsan sa...

Oh ja hjärtat de har varit UNDERBART att få umgås <3
Hade så jäkla roligt hela kvällen o att bara kunna mysa hela dagen efter va GULD!
Vi måste göra de fler gånger...o andra gånger har vi mys med alla barn=))

Tacka Micke så för allt!

O just de! Mili tackar för stora påsen o allt fint där i=))
PUSS PUSS <3

Lela sa...

Men Sina är inte du finne? Jag trodde ni föddes med promille i blodet? hihihi........ :P Härligt att du haft en bra helg, det behöver du! Pussikram

sina sa...

Lela!
Du har helt rätt, vi föds med promille i blodet i niiven får vi som 1a present,
men det måste ha blivit nå fel i generna när jag blev till för bakis blir jag till 100 & en niiv kan jag inte heller hantera?=)
hahahahah Pussen sötaste du <3
Och ja, jag behövde verkligen en stor dos av massa lattjot me mina flikkor!=)

accka sa...

ååååå vilka fina bilder:) Precis vad du behövde Sina o de tror ja säkert att ni alla behövde!

kramisss