onsdag 28 april 2010

Tävling!

Jag & Annica var iväg o tränade dådå.
Heeelt underbar träningsform tycker jag!
Avslappnad dans o bra träning dessutom. Me like!
Jag var röd som en tomat och blodet flödar i kroppen fortfarande.
Förresten är det massa polisbilar som cirkulerar här i stan.
De letar väl efter dom där serievåldtäktsmännen?
Läskigt! Men bra att polisen tar allt på fullaste allvar!

Mio har haft ett par jobbiga nätter o när jag kom hem från träningen grät han mkt då med.
Helt plötsligt trillade poletten ner plingplong det e nog hans öra som spökar igen?
Liggläge e ingen bra alls, vill inte äta idag och drar sig för örat o känns småvarm.
Neceril och en hög kudde o nu sover prinsen gott. JUST NU IAF!
Älskade gosse!


Jag gör som min ellen har gjort med sin finaste sockertopp,
skickar in ett bidrag till Vi Föräldrar !!
är ju ett fint tillfälle att göra det, då storasyster var omslagsbebis för snart exakt 1år sen.
Så här får ni gärna rösta på våran söta gladfis,
eller på sötaste Emilia eller hennes söta lillkusse Tilia!


http://www.viforaldrar.se/omslagstavling/?view-id=30494&_ad_is_verified=y


3 kommentarer:

Carro sa...

Jag har röstat:)

Love u

sina sa...

Yeeey=)
Nu kommer dina kommentarer fram söt!!!=)
LOVE U

Madeleine sa...

Nu har vi röstat på lilla Mio :) Hoppas allt är bra med er!
Kramar!