tisdag 20 april 2010

Nu börjar cougar town, enda serien jag brukar förlja, så jag skriver lite snabbt.
Vi har haft en bra dag.
Nu är det bara 2 dagar kvar till fredag och då kommer förhoppningsvis mina flickor hit!
Spelar ingen roll vad vi hittar på, jag längtar bara efter o få umgås med dom o praaaata!
Känns som att vi har massor o ta igen!

Nu finns risken för att jag ska låta som en pensionär lr nåt,
men jag har funderat lite idag, på allt som sker i världen.
Många stora jordbävningar, det här med vulkanen (läskigt!) och vi hade en lååång vinter o jag läste nånstans att sommarn inte skulle bli spec varm heller?
Vad är det som händer liksom?
Inka indianerna ritade som en kalender för länge länge sen,
dom ritade åren, fram till 2012, sen finns det inge mer ritat.
Det tar bara stop där.
Tänk om det betyder nåt??
Fast å andra sidan som Joona sa till mig idag,
så måste ju deras ritade/ingraverade kalender ta slut nån gång.
Han trodde att det var en pårökt indian som suttit o ritat då han var uppe i det blå o sen lessnade han bara. *ler*
Jaja, allt det här lät så mkt vettigare i min skalle.
Ingen idé o fundera över sånt, annars blir man ju mörkrädd!
Jag vill fasiken se mina barn växa upp!
Och det SKA jag!

Vad mer?
Svärfar har varit på besök.
Jag har slagit in massa presenter idag.
Jag har fixat till vagnen som ska säljas.
Jag har fått dille på riskakor med ostsmak!
Och nu ska jag se på televisiooonen. Puss hej!


EMMIE ÄR MIOS STORA IDOL=)

1 kommentar:

loijsan sa...

roliga storasyster=)) sötnosarna!

Usch ja de e läskigt när man tänker på hur världen beter sig..o värre blir de ju.
Får se hur länge vi klarar oss från större katastrofer på denna sidan av världen!