måndag 26 oktober 2009

Wish U a happy day!



Hörde denna skönsköna låt me gobiten Christian Walz på Martinas blogg.
Alltid ÄLSKAT hans lite speciella röst och låten Hit n´Run gick varm både hemma hos mig och i min bil för ett par år sen.
Nu spelas Atlantis om o om igen här hemma=)

Önskar er en fin dag!
Och skickar massa grattiskramar till min fina Pia idag !
Även pussar & Kramar till Therese´s lilla söta tilda sessa som oxå fyller år!
Hoppas ni får en helt wunderbar dag!

Nu är det mer morgonrutiner här.
Sen dagis och sen iväg o skriva på om faderskap mm.
Vad ska prinsen heta nu då? *ler*

1 kommentar:

Fia sa...

TACK! Och jag kan ju inte annat än att hålla med, hon är ett litet charmtroll :-P

Använder någon av barnen napp? I så fall har jag en tävling i min blogg som passar dig... man tävlar om personliga nappar från namnnappen.se, och det är få som är med och tävlar.. så chansen att vinna är stor, om inte annat till dina gravida vänner kanske?! ;-) Ha en bra dag, Kram!