torsdag 22 oktober 2009

Sikken start på dagen...

Igår ringde Dr från USÖ o ville att vi skulle in idag kl.9 för att ta nya prover mm på Emsan.
Vi ställde klockan på 7.
07.55 vaknar jag o studsar upp neeeeeeej!
Fullt pådrag direkt, mata barnen , klä på, bajsblöjor, dusha Emmie, pylsa på ytterkläder o kånka till bilen. Prick 9 var vi på barnavdelningen phuuuu!
Det tog endast 4timmar för våran lilla sessa att bjuda på några kissedroppar.
Efter 5tim fick vi åka hem o Emmie vart friskförklarad.
Hemåt med trötta o hungriga barn o jag hade början på migrän..
Dagen har gått i ett o jag sitter inte förns nu,
med en nybadad o mätt Mio i famnen <3

Hann prata en stund med sötaste Carro på msn o visa upp min lillfinne, 'ler'
Carro hon är en tjej som är precis lika känslig som jag är...
Tycker så väldigt mycket om henne , hon har ett stort stort varmt hjärta.
Imon ska hon åka till London med några tjejkompisar o jag är så glad för hennes skull.
Försök att njut gumman o ha skoj! Joona o Colle kommer att klara sig finfint!
Och snälla trygga tant Loijsan e ju bara 20min bort om det skulle knipa sig, inte sant?
Annars får du gärna hälsa till joona att dom är mer än välkomna hit till oss!!! =)

Med tanke på mina älskade vänner,
så har jag tänkt mycket på min Loijs o på Annica, båda väntar smått.
Loijsan o Joni har inte långt kvar alls, 24nov är bebben beräknad att komma,
men jag tror kotte tittar ut lite tidigare?
Loijsan har det kämpigt i sin grav me en hel del krämpor o jag önskar inget hellre än att jag kunde finnas vid hennes sida därborta.
Annica har lite längre tid kvar, men tiden går FORT!
Och jag längtar så fruktansvärt mycket efter deras små..
Jag blir helt tårögd när jag tänker på det.
Och jag brukar ibland tänka på samtalet när Joni ringde mig o berättade att dom var med barn..
Godeguuud vad jag grät av lycka!
Vilket även jag gjorde när Loijsan ringde en stund senare.
Men det är det att barn är det finaste o största man kan vara med om o när någon man älskar så mycket ska vara med om samma sak går inte lyckan att beskriva...
Hmmm, finaste gåvan nånsin!
Att få barn är stort o omtumlande på många sätt. Helt helt underbart!

Nehej nu har jag skitont i bollen så jag säger byebye.
Imorgon kommer älskade Johanna me sin käraste hit ända från Luule =)
Ska bli så mysigt!


Förresten, såg en riktigt ruggig men bra film igår, Orphan.
Gillar ni skräck så se den!

2 kommentarer:

loijsan sa...

oh men älskade lilla grodis;)) så söt han e!!
Skönt att Emsan mår bättre nu!! stackars liten!

Ja hoppas verkligen carro njuter så mycket hon bara kan =) de e hon värd!!
Lilla Pappa o älskade Colleboll e såå välkomna hem till loijsan när mamma e borta;) o de vet dom nog!

Måste ses snart hjärtat! saknar dig massor o vill så gärna få se lillo på riktigt!

Älskar er så!

Carro sa...

Aw söta fina du!! Du är så snäll hjärtat! Gud va jag längtar tills vi ses!

Älskar dig darling!