torsdag 8 oktober 2009

Våran torsdag

Bara jag som är hyfsat pigg på det här bygget ???=)

Idag har vi egentligen bf! Konstigt då prinsen redan e här hos oss=) Jag har varit till mvc idag. Tagit blodprover ; värdena e på väg upp=) Tagit bort agraffer (stygn) o såret läker fint. Livmodern var fortf förstorad sa bm, så det kan hända att jag får redigt ont nån gång då o då. Bra o veta vad det kan bero på då! Och vågen visade minus 10kg. Istället för en badboll har jag nu en fotboll med dåligt me luft på magen haha. Mio har mest sovit idag. Som bebisar gör! Då har jag mera tid över för emmie som verkligen behöver sin mamma just nu. Mkt blandade känslor o få en till här hemma som man måste dela mamma & pappa med=) Men oftast funkar det fint! =)

2 kommentarer:

loijsan sa...

men hoppas dom blir friska snart! E ju jämt någon som e sjuk=/

Carro sa...

Skönt att värena är på väg upp och att såret läker fint hjärtat!

Hoppas Micke blir frisk snart!

Love u