måndag 26 oktober 2009

Älskade barndomsvän








Idag har vi haft en finfinfin dag med min underbara rara gravida barndomsvän Pia & hennes 2 helt bedårande pojkar Lucas & Eric.
Dina killar kommer bli så fina storabröder åt bebisen som kommer i januari.
Jag blev så glad över o se hur söta dom var mot Emmie & Mio,
klappade o kramade och så himla nyfikna o intresserade och med på allt som hände,
tom blöjbyten haha!
Där kommer du ha 2 hjälpsamma bröder som gör allt för familjens nykomling=)
Emmie fick fina vingar & ett trollspö som hon haft på sig idag, nästintill hela dagen=)
Hon har trippat runt på tå här idag, med sina vingar.
Hon måste ha lärt sig tågång precis för jag har aldrig sett det förr??
Mio fick ha på sig sin nya fina munkis när vi drog iväg till Bvc o läkarbesök på em.
Tyvärr ökar min prins sakta i vikt,
så vi måste tillbaka nästa vecka så doktorn får ta en ny titt+ vikt på honom.
Jag ger NAN efter varje amning o mer än så kan jag inte göra,
men jag önskar att jag kunde!!!

Imon ska vi till familjerätten. (heter det så?)
Fastställa faderskap. Det där vanliga ni vet.
Så idag måste vi enas om vad Mio ska heta mer???
Jag tyckte så om Damien, tills Johanna sa att grabben i Omen hette så.
så nehejj det ska inte min prins heta huuuuuuuhuuu!
Såsåsååå, vi får se=)

Tack för idag mina söta hjärtan från Nykvarn!
Älskar er så väldigt!!!
O ja just, Micke sa till mig idag ;
gumman vad fin du är idag, xtra fin, du e mer färgglad idag.
*LER*
Tyckte jag var sött sagt !
Jaa, jag är glad för idag, har haft så himla mysigt <3>

1 kommentar:

carro sa...

Fina bilder söt! Och emmie ser ut som en liten ängel i sina vingar!

Jaa av såna ord blir man glad!

love u