onsdag 21 oktober 2009

Lite stolt sådär =)


Emmie är på dagis och idag med vart hon så glad över o komma dit,
enda skillnade var att mamma fick faktiskt pussar, slängpussar o ett hejdå innan jag gick. Lovli!

Natten var rätt jobbig.
Emmie har tänder på G plus att hon äter penicilin,
vilket gör att hon blir kass i magen, tom på natten!
4ggr var jag uppe o spolade av en trött o ledsen sessa.
Mio sov som en prins,
så det tackar jag för!
Hur som, trots massa vaket inatt vaknade emmie pigg o glad strax innan 7.
Efterfrukost o morgonbad gick hon ut till hallen o pulade lite själv.
Efter ett tag kom hon till mig tassandes och hade satt på sig skorna själv, båda två o på rätt fötter, hehe. Sötnosen=)

Igår var fakstiskt jag o emsan iväg en snabbis på stan alldeles själva. Mysigt.
En timme var vi borta men jag tror att både hon o jag behövde att få vara, bara vi 2,
en liten liten stund.
Vi hann även hämta ut ett paket. Fotoförstoringar som jag beställt på barnen.
Jag vill absolut inte skryta för sånt gillar jag inte,
men jag vart så himla glad igår när vi var till Ekershallen o hämtade ut fotona,
det tog väl 10-15 minuter för oss och under den tiden var det 7 olika personer som stannade och pratade med Emmie o berömde henne.
Ja haha jag räknade,
men efter den tredje personen tänkte jag oj 4pesoner när nästa kom osv osv hahahah.
Som sagt, jag vill inte låta mallig, jag blev bara varm o glad o STOLT i mitt mammahjärta när så många under så kort tid kom fram till min tösa o sa att hon var söt o berömde hennes tofsar o fråga om hon alltid var så glad mm mm=)
Hon e verkligen mitt stora lilla hjärta... Pigg & glad, kramig o kärleksfull och trotsig med för den delen, men det hör väl till?. *ler*

Idag ska jag o lillen till Bvc. Nu tror jag att han ökat lite i vikt iaf.
Ska vara där om en timme, så jag säger jalla hej,
ska försöka hinna plocka lite här innan vi drar iväg.

Till mina söta 08-or där hemma ; jag saknar er så det gör ont i hjärtat!

1 kommentar:

loijsan sa...

Stolt har du all rätt o vara=) Underbara lilla flickebarn!! <3