måndag 5 oktober 2009

Måndagmorgon <3

PUSS PÅ DEJ LILLBRUSHAN ! <3
GOOOS!


Japps, såhär vill lilla pippilotta gå runt här hemma!
Med Foppa-tofflor som tant Milla köpt o med vantar som tant Ida köpt.
Dom matchar iaf !!! =))

Och såhär blev köket. Ska köpa antingen en längre barskiva med 2 barstolar till sen?
Eller så blir det en köks-ö som börjar från väggen?
Men det här får duga tills vidare.

Nu väntar vi på att min bm från Mvc ska komma på hembesök o väga lille Mio.
Hoppas på viktökning!
Plutten har varit dålig på o äta sen vi kom hem.
Han har varit slö o inte orkat riktigt,
men idag har han ätit gott o verkar genast mkt mer vaken & alert. Det gillar vi!

Själv gjorde jag visst nå fel igår när jag tog sprutan som jag ska ta i några dagar?
För efter att jag duschade varmt IDAG började det blöda från stickhålet o det är inte dåligt vad det rinner från det lilla hålet på låret. Jag byter o byter plåster här men det vill inte sluta blöda.
Jag har inge ont! Bara blå. tycker bara det är märkligt att det kan bli så...

Jajja. Idag känns det som en himla bra dag !
Trots huvudvärk o trötthet. Jag måste köpa järntabletter!
Pusshej nu kommer våran Bm!

Jusst, konstigt o se baby-ticker´n räkna ner fortf då vi redan är hemma med våran prins!

3 kommentarer:

annika sa...

sötnosar<3<3..hoppas du mår bättre nu? kramar=)

loijsan sa...

primandonnan då;) så fin i sina rosa foppa;)

Carro sa...

FINA FINA barn! Dom är så underbart goa och söta hjärtat!
Skönt att Mio har blivit piggare nu.Och hoppas järnet hjälper fort så du slipper den där dumma huvudvärken:(

Älskar er finaste!