lördag 24 oktober 2009

våran lovli lördag

Johanna o Roger var förbi imorse innan de åkte vidare till Sthlm <3
Världens finaste & raraste Jenny och sötaste Lea-sessa.
Mysig em med familjerna Blomqvist / Allmyr.
Så glad att jag har er här !!!
Idag hade vi besök av dom här fina stjärnorna.
Barnen busade o karlarna snackade om sitt medans jag o Jenny satt o 'skvallrade' i köket med våra bebisar, hehe.
Mickes farbror o fru kom med en ny kaffebryggare åt oss!
Hur gulliga o omtänksamma som helst !!!
Inte nog med det så hade de köpt kaffe o Christina hade bakat 2 stora goda äppelkakor.
Jenny hade med sig en skön mjuk söt filt åt Mio.
Jag blir så varm & glad av dom här människorna och då Mickes familj inte är så stor,
iaf om man jämför med min big familia,
så har jag/vi verkligen tur för alla som jag träffat är helt underbara.
Godhjärtade o omtänksamma glada människor. Det gillar vi!

Idag har det verkligen inte varit Mio´s dag.
Ujuj vad skrutt har haft o har ont i magen=(
Han har hängt på mig arm mest hela dagen..
Hoppas på att morgondagen blir lättare för lillfinnen min.
Och jag klagar absolut INTE, för det där går upponer. igår mådde han hur bra som helst!

Imorgon ska Micke hjälpa Fredda att tapetsera i deras stuga.
Jag ska nog ha en lugn hemmadag med mina hjärtan. Ladda batterierna lite ;)
Nån dag ska Fredda hjälpa micke att kakla om i vårt kök,
och då tar jag nog mina små o flyr till Jenny o barnen=))

På måndag kommer min fina barndomsvän Pia o hennes 2 söta grabbar hit från Nykvarn.
Sen på em ska Mio träffa farbror doktorn.

Massa kramar

Inga kommentarer: