söndag 11 oktober 2009

Jalla jalla

Jag skriver lite jalla jalla nu..
Mio har en magknipskväll o han har hängt vid min tutte sen ca kl.17.
Nu sover han, men jag vet att det inte e långa stunder han vill sova utan mamsen.
Hur som, idag har vi tvättat o städat o haft besök av sötaste Ida & hennes underbara små töser och Mickes moster Sussi.
Dom kom med MASSVIS med fina presenter till våra älsklingar, äppelkaka & vaniljsås som Sussi bakat & så var Ida till apoteket åt oss,
så prinsen fick börja med sina Semperdroppar idag och jag hoppas av hela mitt hjärta att dom hjälper om ens lite!
Emmie gick som på moln när hon fick leka med lillakusinerna=)
Hon log som aldrig förr o pussade o kramade på dom. Så himla kul o se!
Fröknarna hann i princip bara åka så hade sessan däckat med vällinflaskan i mungipan, hehe.
Tack för idag underbara rara ni. Längtar till nästa gång vi ses!

Imon är det dagisfoto. SPÄNNANDE!
Lilla Emsi-Lou har fullt med utslag runt munnen, tyvärr, men hon e söt ändå=)

Nu vakna lillfisen så jag måste säga jalla hej!

JAAA! o tack till söta martina o mange för Mio´s present. me löööv it !

Inga kommentarer: