onsdag 14 oktober 2009

Mvc igen..

Igår kväll när jag duschade upptäckte jag att op.såret glipade ännu mer o såsade lite!
Skiiiiit tänkte jag!
Och det bränner, svider o ömmar o är svullet, vilket inte alls är konstigt ifs.
Det är ju bara 2v sen jag blev snittad.
Men på vänster sida känns det knappt o där har ju såret läkt TOKFINT verkligen!
Hur som, jag fick tid bums hos min underbara bm o bums kunde jag vara där eftersom jag bor bara max 2min ifrån=)
Mmm, som jag misstänkte så fick hon tejpa igen såret igen o la kompresser o skicka med mig grejer hem. Och så strikta order om att IIINTEEEEE lyfta tungt!
Fasiken vad svårt det ska vara!
Men jag har en fortfarande så liten tösa här hemma som jag så gärna vill plpcka upp då o då ju!
Oftast sitter vi ner o gosar o hon har lärt sig så fint att nu håller vi handen för mamma kan inte bära, men iaf,, det händer några ggr om dagen, att jag faktiskt lyfter upp henne,
upp i mitt knä, och inte trodde jag att jag skulle vara så klen att såret går upp för det lilla.
Bohooooooooo !
Men ingen fara på taket här inte! Enda som kan hända nu bara jag sköter mej,
är att det blir ett lite fulare ärr bara..

Däremot en annan sak som gör mig lite lissen just nu är,
att jag HAR tuttemjölk, men Mio verkar orka få i sig det 1a bara,
sen orkar han inte suga tillräckligt hårt för att få i sig tillräckligt=(
Jag vill så gärna att det ska funka o jag vill av hela mitt hjärta ha en nöjd bebis som slipper ha magont om kvällarna.
Mitt hjärta går i tusen bitar när han får så ont så han blir blå.
Nätterna går fint!
Dagarna med, mkt tack vare semperdroppar?
Men e.m o kvällar är tuffa för min lilla prins.
Så länge han inte sover vid tutten, som jag sagt förr..
JAG KAN INTE TROLLA, MEN JAG ÖNSKAR ATT JAG KUNDE !

P.s. om nån ringt eller sms-at mej utan att få svar,
så är det baaaara för att min mobil pajade igår! Såsåså e det! Pöss

Våran stora bebis hahahahahaaaaaa !

2 kommentarer:

Laila sa...

OHH! Stor måste också få vara liten ibland. Trollungen då!! Det är tufft att vara storasyster, men de har ju världens bästa mams och paps.

caroline sa...

Ohh lilla bebisEmsan:) Sötnos! så go!!

Lilla prins då:( så jobbigt när man inte vet hur man ska göra för att dom ska bli nöjda:(
Ibland önskar man verkligen att man kunde trolla!

älskar er hjärtat!