fredag 30 oktober 2009

Den 30de


Idag är det den 30de, vilket betyder att våran lilla Mio blev en hel månad gammal kl.09.15 imorse och våran lilla tjej blev 1år & 5månader kl.07.02 imorse.
Tiden går fort fort fort!

Vi har haft en fin dag.

Varit ute o sprungit bland löven. Friskt, kallt o vackert.

Jag fotade min sessa lite granna.

Mio har mest sovit.

Om en stund blir det tacos o kanske en chokladbit eller två efter ;)


Jag känner mig nöjd med dagen.

Lugn & harmonisk och med rätt så stabilt humör haha.

Mina känslor kan svalla lite mer än vanligt och ifs så har de gjort det ett bra tag nu.

Inte så jag blir arg och grejer,

utan mest att jag
känner så fruktansvärt mycket o
ch är väldigt
gråtmild.
Jag tänker mycket och undrar o funderar över en hel del.

Jag gläds år väldigt väldigt mycket i livet
och det kan få mig att gråta,
mycket och ofta faktiskt . *ler*

(Sen finns det ju vissa saker just nu som gör mig väldigt ledsen oxå,

men det är inte värt o printa ner här.)

Hur som, nu ska jag ta mina känslor o mi assss och börja med maten.

Ha en fin fredagkväll allihopa!


8 kommentarer:

Anonym sa...

hahahaha hon e FÖR skön va sjunger hon??? lilla snigel? hmm rolig e hon iallafall :D
//tant ida <3

sina sa...

Ida! jaa hahaha det va nog lilla snigel?=) hon sjunger nästintill hela dagarna numera haha.
puss på er <3

Caroline sa...

AHAHAa jaa det va du som tog den bilden va?:D

Haha guuuuud så söt sessan är<3<3<3<3 mit thjärta smälter!! Lilla snigel:)ge henne och prinsen stora kramar från oss<3

Caroline sa...

Tack mitt älskade hjärta! Du får mig alltid att må bättre<3 Önskar vi kunde komma till er och sitta och mysa. Och gumman säg till om ni behöver barnvakt om ni vill gå ut och hitta på någonting.

Du har ett hjärta av guld!

Saknar och älskar er massor!

Kärlek i mängder<3

loijsan sa...

haha va e de för en sång? låter lite som en blandning av lilla snigel och lille katt med imse vimse spindel rörelser;)
haha sötnos!
Älskar er! <3

sina sa...

Loijsan ;
hahahah jaa dom där handrörelserna är viktiga ska du se, men jag tror inte det är imsevimsespindel för där gör hon på ett annat sätt=) hahha
kanske sjunger hon blinka lilla stjärna till kotte?

Anonym sa...

Hihi så söt!! Lucas satt här bredvid mig & sa: Vilken fin sång! Det får du hälsa din söta sångfågel...Kram Eva

sina sa...

Haha tack Eva !
Kände han igen den?? hahahah
Emmie tackar & Kramar