torsdag 29 oktober 2009

Adina har Bolibompa namnsdag!!!

Morgonbus =)

Ojojojdå!!!

Såg att Adina har Bolibompa namnsdag idag!
Så grattis till våran älskade Emmie Aya Adina !!!


Idag har jag varit lite i en annan värld känns det som.
Mio hade ingen lätt natt med lilla magen & då blidde det inte mkt sömn för mej heller såklart.
Däremot har lilla grodan min sovit i princip hela dagen idag.
Jag har bakat en stoooooor moccakaka.
Laddar inför helgens gäster. *ler*
Och så var jag ju tvungen o baka nåt för sötaste annica kom förbi mot kvällen o var här ett par timmar o umgicks o gosade med våra små.
Du är såååå go hjärtat!

Jag har hitatt en säng som jag vill ha till Emmie,
men där säger både Micke o plånboken nej just nu.
Den kostar 5495:- och ja jag håller väl med att det är mkt pengar för en säng till ett barn??
Hur som, våran Micke är en handyman och han började direkt planera hur han ska bygga en likadan säng åt våran sessa, *ler* och det verkar gå bra?
Han sitter här brevid o räknar , mäter & kollar upp material=)

Ha en fin kväll allihopa!

1 kommentar:

Carro sa...

Åh grattis finaste sessan!!<3<3