tisdag 7 juli 2009

Söt-besök ända från Luleå







Idag har vi lekt med Johanna & familjen hela dagen o haft det så himla mysigt!
Var på lek&buslandet där det var SMOCKAT med folk,
låååånga köer o ljudnivån var hög. Men det var riktigt kul!
Jag tvingades dock krypa i de små gångarna med min stora mage då Micke inte var med.
Men det gick det med=)
Emmie härmade i princip allt jag o Johanna gjorde o tacktackade till allt, hehe=)
Hon har börjat med att hon säger MAMMMMA o när jag tittar på henne ger hon mig en riktig puss.
I bilen satte jag på Fronda o då är inte Emmie sen att digga me huvudet o när jag säger ;
HipHoppa Emmie! Då lyfter hon handen upponer o svänger med huvudet till musiken.
Johanna o pojkarna satt bak i bilen o garvade läppen av sig till min lilla 1åriga hiphopper haha.
Så himla roligt med alla nya grejer hon lär sig!
Men nu har jag ont i huvudet så jag måste ta en Alvedon o koka lite kaffe.
Imon kommer min allra finaste Annica&Viggo hem, som vi saknat väldans mycket!!

P.s ; Sofia! det var jätteroligt att höra ifrån dig! Tänkt på dig o din goding många många ggr!
Glad o höra att allt är bara fint med er! Massa kramar!!!!

1 kommentar:

carro sa...

låter som ni hade en supermysig dag:) Haha guud va gulligt! Det måste du försöka få med på film:)

Älskar er