tisdag 14 juli 2009

inte riktigt min dag kanske

Nää det e inte ofta jag blir låg, men idag har jag känt mig så och jag vet varför oxå.
Att en enda onödig o dum kommentar från nån man egentligen borde ignorera totalt kan förstöra så. (aa asså ingen bloggkommentar!)
Elaka tungor gillar vi inte !

Hursomhaver blev jag jätteledsen o fick direkt ont i skallen o har gått med det hela dagen.

Trots det har vi haft en mysig dag!
Tog bilen till lilla Holmen (eller heter det stora holmen??) o promenerade runt där.
Massa massa massa folk var det!

Sen gick vi vidare till Wadköping/stadsparken o tog oss en glass o Emmie fick leka av sig lite.
Men hon var inte på lekhumör idag, mest kasta sand (på sig själv) o lättretlig o gråtig.
En helt ny sida hos lilla sessan, så jag vet inte om hon kanske inte mår helt 100,
eller om det är nån slags trots hon fått??
Dessutom har hon hittat sina näsborrar där hon försöker trycka in fingret!
Inte så uppskattat av mamsen kan jag säga! Sessor petar väl inte näsan heller!!!! *S*
Nu sover iaf lilla tösan, så jag ska hoppa ner i ett varmt härligt bad o bara vara;)

2 kommentarer:

Martina sa...

hejje tack så mycket!
Skönt att de är över, haha de var banneme tungt in i de sista!
kramar
Martina Ziggy&Vega

loijsan sa...

Vissa människor e helt enkelt födda me elaka snubblande tungor som dom inte har kontroll över!!
Skaka av de söt!!Ja vet att de e lättare sagt än gjort..men den här mäniskan e inte värd dina tårar!!!
Älskar Älskar