torsdag 16 juli 2009

Försöker iaf...

Jag känner mig tung & klumpig, inte alls så flucker faktiskt.
Men nu har jag iaf manikyrat o pedikyrat o håret e helt sommarblont igen..
Så jag känner mig litelitelite mera pigg o fräch iaf. Litelite!!!
Funderar på om jag skulle ta o klippa mej i Finland?
Skulle vilja klippa till en kort rak page lixom.
Syrrans mans bror har en egen salong, kanske kunde han ta hand om mitt rufs=)

Idag har jag fixat här hemma litegranna.
Sen har vi varit ute hela em. Emmie har plaskat o tröttade ut sig rejält.
Igår ramlade snuttan o skrapade i mungipan o hakan,
men redan idag ser det mkt bättre ut. En skorpa som en femtiöring på lilla hakan bara.
Men varje gång det händer nåt sånt stannar mitt hjärta..
Och en annan sak som får mitt hjärta att stanna är när jag ser hur rädd emsan blir ibland.
Hon är PRECIS lika lättskrämd som sin mor.
Och ofta räcker det med hastiga ljud lr dyl, så blir hon så rädd så jag verkligen ser hur ansiktet vrids på henne o hon skriker rakt ut o får så bråttom att springa till mig så benen blir bara stela o hon kan knappt ta sig nånstans.
När hon når fram till mig eller jag till henne,
kan jag känna hur hennes lilla hjärta slår fort fort fort.
Det låter säkert som en döfjantig grej,
men för mig är det så fruktansvärt hjärtskärande o se henne så =(
Men så är det o vara mamma,, en extremt känslig mamma iaf, hehe.

Nu måste jag fortsätta här! Pusshej så länge. Imon blir det fullt upp!

Inga kommentarer: