söndag 5 juli 2009

Blidde ju inge värmande sol




Mmm imorse fick jag sova lite. Gudars så skönt! Det behövdes verkligen.
När Emsan sov sin fm-nap drog jag iväg till marieberg för o leta efter ett par shorts som jag ville ha, utan resultat såklart!
Hittade ett par grav.shorts. men det var ju egentligen inte dom jag ville ha!
Men söta Carro skulle kolla efter dom i storstan !=) Tack hjärtat!
Ta det när du hinner. NO STRESS!
Efter det packade vi ätbart o badkläder o åkte till Hjälmar´n-badet.
Men solen ville ju inte då titta fram dådå, så vi blev inte så långvariga.
Barnen badade iaf o verkade ha kul=)
Fram tills jag fick syn på en vattensnok HUH då fick inte min lilla plutta plaska där nå mer!
Vi hann hem o käka till det var dax för besök av svärfar o hans kusse.
Så jaa , dagen har gått fort!
Emmie däckade redan för snart en timme sen.
Igår mådde hon inge bra alls. vet inte riktigt VAD som var felet?
Men hon var trött o nuttig, beklagade sig o skulle va hos mig helatiden.
Ända in i det sista innan hon somnade lät hon mmmammma mmammma sådär ynkligt.
O inte nog med det så ramlade snuttan oxå, vilket hon ifs gör rätt ofta,
men nu landade hon på kinden,
så idag är kinden o pannan lite blå sådär, syns dock inte så väl på bilderna..
Imon är det månad igen då.
Då ska vi fixa med lgh. papper. Tvätta o greja.
Sen på tisdag blir det sötbesök ända från Luuule =)
Min Johanna, som är en vän sen barnsben kommer.
O hennes dotter, som även är min guddotter. Inte träffat henne på länge!
Och så deras nya familj från Luleå då. Dom kommer hit iaf! <3

Kl.21 ska det va nån film på 5an som lät bra tyckte vi. Little girl lost eller vad den hette?
Den ska jag nog se ikväll. Hejsan hejsan!

3 kommentarer:

loijsan sa...

nä fy en snok? ja då hade ja sprungit all världens väg;)
Hur länge lir johanna o familjen kvar då? skulle va skoj o hinna träffa henne.
Kom du ihåg o messa om väskan? =)
Pussen

Sina sa...

Lovli ;
Jaa en äcklig snock som åla sig på vattenytan uhhh!!!
Ne Johanna o fam blir kvar en natt, på campingen. Dom e ju 6pers haha, å de åker husbil. Sen fortsätter dom mot Legoland.
Japps, jag smsá om väskan o hon ringde mej för en timme sen.
jag hann inte prata så länge eftersom emsan vaknade av telen o var toklessen, hon har varit lite varm idag o så,,
hur som, så sa hon att väskan inte får plats i bilen??
Men jag bad henne höra av sig till DIG om det. För jag sa att du har semester nu o behöver väskan bums!
Love you!

Sina vimsig sa...

SNOK!!!!
hahhahah en snock, det hade varit en syn det med haha=)