måndag 13 juli 2009

Besök=)

Igår var mina söta pojkar Joni & Joona förbi på vägen hem från Norge.
De var bruna o fina o hade haft det topp.
Men efter 3dagars bilfestival utan dusch lämnade dom en härlig doft av tåbira efter sig.
Ohh godegud asså!
Det var jättemysigt o träffa dom, om så för en kort stund.
Saknaden blir enorm utan mina hjärtan här!
Men vi ses ju till helgen igen innan vi far till F-land ju!

Idag har vi varit till Mvc. Alltsåg ok ut.
Ökat 2kg, jag ÄR större nu än ved jag var med Emmie,
men ändå är jag 2kg lättare än så länge. Konstigt tycker jag!
För jag gissade på att vågen skulle slå 2varv runt när jag ställde mig på den haha.
Lite lågt blodtryck o järntabletter måste jag fortsätta med.
Bebihjärtat slog i 130.
Sf-måttet var 29, vilket är inom kurvan, men högt. Alltså är min mage STOR!
Men bm kände o klämde och bebisen trycker högt upp & långt fram.
Jag känner sparkarna så tydligt så jag kan ibland nästan bli lite illamående då det mol runt i magen sådant.
Inatt vart det jobbigt för bebisen var HELVILD i magen o så hade jag en orolig sparkande Emmie brevid mig i sängen,
så hur jag än vände o vred på mig var det nån som kickade på mig både på ut o insidan.
Då var det faktiskt litelite synd om mej! *ler*
Hur som, nytt mcv besök om 3veckor o sen efterv det blir det väl ännu tätare?
Och efter semestern nu blir det till o pallra sig på aurora-samtal huhuuuuuuu=/

Nää nu måste vi hitta på nå! Orka va inne en dag till! Puss hej!

Inga kommentarer: