fredag 31 juli 2009

Nu blev vi glada !











Idag mår Emmie litelite bättre. Långt ifrån bra, men bättre iaf!
Balansen är kanske något bättre o inte fullt lika mkt prickar i ansiktet.
När jag kom upp från tvättsugan satt Emmie vid dörren i väntade på mig,
med ett grönt paket i handen som kommit med posten!
Jag satte mig på golvet o hon var snabb o krypa upp i mitt knä så vi tillsammans kunde öppna paketet;)
Däri låg det en FIFI-Film & ett jättefint självritat kort med massa hjärtan o krya på sig hälsning från sötnosarna Lovisa & Matilda.
Underbara söta sessor vad vi blev glada !!! Tack snälla snälla söta!
Emsan paxade direkt i soffan o kikade på filmen,
men orkade inte hålla upp ögona så länge.
Så efter tuppluren fortsätter vi med Fifi o blomsterfröna här. *ler*

Tack till alla söta för alla braiga tips, kommentarer , sms mm! Uppskattat!
Och Linda; tack! Ska kika efter ett par stövlar där då=)

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej!

Såg att du hade frågat om HelloKitty-vagnen i bloggen...tror att den är köpt på toys'r us...eller barnens hus. Min pappa köpte den i julklapp till plutta.
Ledsen det tog så lång tid att svara!

kram!

Carro sa...

FiFI är så bra!! Oliver älskade det när han va liten:)

Gud så söt hon är!! Lilla sessan. Man vill bara krama. Saknar er!