fredag 17 juli 2009

Imon drar vi hejhej !



Idag har det verkligen varit fullt ös medvetslös,
eller så känns det bara som det eftersom allt tycks ta sån tid för mig numera.
Magen gör inget lätt för mig längre, jag blir såååå andfådd o får så mkt sammandragningar.
Sen e lilla Emmie väldans mammig o ska vara med på allt,
hennes små armar o ben är precis överallt hehe,
men det är så det är och jag klagar inte, bara säger att allt tar nästan dubbel tid för mig just nu.
Hur som så har vi tvättat MASSOR, storstädat, hunnit vara ute o sola & plaska.
Nu har jag packat o jag tycker det är skitjobbigt o packa för jag är så rädd o missa nåt.
För jag vill packa smart, men det där med tänkandet o planering är inte min grej just nu.
Eller har det nånsin varit??
Joo, jag har alltid velat ha koll på allt,
men som en virrig gravid småbarnsmamma är det INTE längre min starka sida måste jag medge.
Men men men, vad kan gå knast? Allt går ju o köpa! Lr hur?
Så nu är vi nästan redo för avfärd.
Imon bär det av till Sthlm o det ser vi fram emot. Goos o mys med fam. Saarinen/Thumén.
Sen på söndag genom havet mot Finlands gröna skogar. Underbart!

Idag är Carro ute på rajraj. Får se hur hon mår imon? hehe.
Sötnosen har redan planerat våran middag o man känner sig alltid så välkommen när man åker dit. Du e så go!
Med tanke på utgång så har folk här på gårn festat både igår o idag.
Grilla, dricka o de sjunger högt o glatt och jag tycker att det ser sååå mysigt ut!
Ibland kommer det in en vindpust med ciggdoft o jag kan inte låta bli o tycka att det luktar ganska så mumma faktiskt;)

Jusstja!
Inatt drömde jag om våran lill* i magen för 1a gången. *ler*
Att jag fick en tjuvkik på bebben. Konstigt va?
Hur som, så var det en liten en, som en mini-Emmie med massa mörkt hår.
Jag kikar mellan benen, hehe, o där såg jag en tadaaaaaaa ; en liten snippa!
I drömmen fick vi en tösa till=)
Så nu återstår det o se om det stämmer den här gången oxå då??
Jag var ju helt 100 på en grabb när vi väntade Emmie,
men drömde om en tösa och en tösa vart det. *ler*
Sås, idag är det hela 28v och 12 återstår. Kommer gå fort som tyysan!
Ha en underbar helg alla söta! Hörs snart igen. Puss love .

4 kommentarer:

Therese sa...

Hej söta ni!
Ni har säkert redan åkt, men vill bara önska er en trevlig resa!!! Hoppas vädret blir toppen.
Kör försiktigt <3
Puss&Kram

loijsan sa...

ja nu ska vi se om drömmen blir sann även denna gång då;)
snopp eller snippa som sagt;)

Carro sa...

Älskade jag skickade mess till dig men nu har min mobil fått spader och har hakat upp sig helt! gick resan bra? Love u!!

Martina sa...

tack snälla du.
ja vi har jobbat hårt på dem ;)
kram