fredag 31 juli 2009

Sikken glad överraskning!

Underbara älskade o alltid så välkomna av hela våra hjärtan !!!
Veckopeng ? Till mej??
Nya kläder till dagis =)

Eftersom Emsan e en smula piggare åkte vi iväg o handlade.
Storhandlade mat. Apoteket. o lite nya dagiskläder mm;)
Det var nog skönt för lilla troll o komma ut lite, men hon orkar verkligen knappt nånting än.
Vi skulle hämta mat, men nää, det fick vara, vi fick åka hem med Emmie istället.
Joona hade ringt mig, så när vi kom hem ringde jag upp pretty direkt.
Vänta Sina jag ringer dig alldeles snart igen sa han!
Oki oki,, jag fortsatte plocka upp varor o i samma stund knackar det på köksfönstret o jag ser bara ett glasspaket vifta utanför..
Går till fönstret o tittar o wooooooooooooooot vad ser jag där??
2 av mina favvopojkar Joni & Joona! Ha! Guuud så snopet!
Jag blev så glad så jag bara skrek rakt ut.
Jag saknar alltid mina hjärtan så väldigt o det är så underbart att få träffa dom.
Och jag behövde verkligen det nu kände jag.
Det piggade upp hela lilla familjen!
Killarna drog iväg o hämtade mat så vi kökade o fikade ihop och det var bara så mysigt o ha dom här. Kändes tom som om Emmie vart piggare för stunden, tills hon tvärdäckade igen då, hehe;)
Så, det var en mycket bra dag idag för oss med tanke på omständigheterna.
Nu blir det ostbågar, Pepsi Max och tjejfilm. Puss hej!

3 kommentarer:

Carro sa...

Mysigt med besök!
Jätte fina kläder söt! oh du hittade gummistövlar tillslut? Jätte söta!!


Äslakr er

Tess sa...

Nämen vilken härlig överraskning =)
Hade dom vägarna förbi?
Vad massa fint du köpt till Ems.
Kram

accka sa...

heheh precis samma som carro hade ja tänkt skriva:) du hitta stövlar till sist?:) Jätte fina gumman..
Kommer passa FINASTE tjejen:)

Löv er<3<3