fredag 10 juli 2009

En bra start på semestern ;)






Jao !!!
Idag har vi haft finaste Annica & underbaraste Viggo här..
Ohh gooooos vad vi saknat dom! Mer än jag trodde!
Annica kom med gubbar, blåbär o melon gottgottgott!
(eftersom våran lilla krull är överkänslig mot en hel del, testade jag med några blåbär den här gången, hon tyckte det var gott, men det tråkiga var att prickarna dök upp runt munnen ganska så genast.)
Sen fick Emmie en söt liten Kitty axelväska i present, hehe. Den gillade hon skarpt!
Och diadem o en sjungande blomma till vagnen. Tack söta hjärtan!
Men det bästa av allt var att få träffa er igen !
Micke kom hem efter halva dagen o jag tror nog att tom han saknat prinsen, hehe;)
Som för övrigt vuxit till sig en hel del på de här veckorna.
PRECIS lika underbart fin som vanligt, men mer som en riktig stor pöjk nu. Så fiiiin! <3
Mmm vad vi lövar er!

Emsan har nog haft en lite jobbig dag idag? En hel del tårar o konstant hängande i min tunika.
jag vet inte om det kan va tänderna?
Eller om hon bara genomgår en xtra känslig period i sitt liv nu?
Jag kan inget mer än att bara finnas nära helatiden o älska henne av heeela mitt hjärta.

Nu har iaf Mickes sem börjat. Bara 2v, men glada är vi för det !
Nästa vecka blir vi bara hemma o ska hitta på skojs här.
Hoppas på fint väder så vi kan vara ute massor !!!
Sen på söndag åker vi till Finntlannt o ja det har väl ingen missat att jag längtat såååååå=)
Men nu tar vi en dag i taget här. *ler*
Nu ska jag hoppa i plurret o sen kvällsmys som står som nr.1 på listan.
Imon ska vi till glanshammar o umgås med massa söthjärtan.
Till dess ; bajbaj !

1 kommentar:

Carro sa...

Sötnosar!!
Tack hjärtat! Ja jag har också hört att det blir svårare då. Dom blir så mer medvetna. Nu har jag inte ammat sen förra natten och tuttisarna är STENHÅRDA. Ont gör det men det kommer dom göra när man än slutar:) Ikväll drack han välling och gillade det=) Perfekt:)

JAAAA gumman kooom hiiit:)) NI är SÅ VÄLKOMNA!!!:D:D Gud va mysigt!!

Saknar er så! Looove u!