torsdag 2 juli 2009

Händelserikt=)

2 av mina hjärtan hand i hand <3





Först ska jag berätta & säga GRATTIS till min söta systerdotter Rebekka & hennes familj till en liten tösabit på 3300g + 49cm, som föddes idag kl. 15.08 finsk tid, 15 dagar innan Bf. Nu längtar jag något så enorm efter våran Finlandsresa så jag får krama om alla där <3

Jahopp, min finaste Loijsan har ju varit här! 2dagar + 1natt är en väldigt kort tid när man har massor att ta igen kände jag. Igår gjorde vi stan, fikade o vankade runt med våra magar. Emmie satt snällt o fint i vagnen som vanligt o pratade konstant o hejade på folk, hehe;) Sen blidde det mat o tårta hemma. Film skulle vi se men jag såg inget av filmen, *S*, vi låg i varsin soffa istället med fötterna i högläga o pratade o pratade o timmarna rann iväg. Emmie vaknade inte en enda gång inatt! Wooot tänkte jag när hon väkte mej vid 6! Jag studsade upp o märkte att mina ben är INTE vana att få ligga still en hel natt, för jag hade sån jävulusisk kramp i vänster vad. Jag smygtittade ut i vardagsrummet ; Loijsan sov så sött, så jag smög tebax in till sovrummet o lyfte över Emsan till stora sängen. Hon låg o mös med mig, sen somnade hon om efter en stund, tills det var dax o gå upp. Vi väckte en tufsig Loijsan med lite frulle. Efter dusch packade jag lite frukt mm osså drog vi ut i solen. Helt underbart härligt trots massa svett o klibb. Emmie somnade på hemvägen o jag fick väcka henne efter 2tim när det var dax att köra Loijsan till tåget. Uhuhuhuhuhu det där med hejdå är bajs! Saknar henne nåt så enormt redan! Men jag hoppas att vi ses snart igen. Det måste vi! Älskar dig gumman. Tack för 2 helt underbara dagar!
Efter det vart det lite ärenden för mej o Emsan. Trodde jag skulle krevera efter 50 min köande på skatteverket då jag skulle ha personbevis inför lgh.bytet. Genomsvettiga åkte vi o hämtade lilla pappa, för vi skulle åka o bada! Men det var varmt o Emmie började bli lissen i bilen, (hon har tänder på G) så vi åkte hem o badade SVALT o käkade gott. Det var våran dag det! Nu måste jag duscha igen. Hatar o va klibbvarm. Puss hej lovidov

2 kommentarer:

loijsan sa...

Tack min söta för allt mysigt!
Ja ja såg inte mycke av den där filmen ja heller;) haha
Men de fungerade så bra som de va=)
de e sånt ja saknar! Att kunna bara va! De va ju sånt vi kunde ta oss tid me förut!
Älskar er så väldigt!

carro sa...

aw va söta bilder! Låter som två jätte mysiga dagar!

Saknar er massor! Pusspuss love u