söndag 12 juli 2009

Lilla fröken energisk=)


Imorse vaknade lilla Krullfia kl.05.
Jahopp, vad gör man? Upp o hoppa bara.
Hon tandtempar fortfarande, men har energi ändå.
En riktig liten fixartösa det där haha. Hon plockar o grejar med massor här hemma.
Nya Kittyväska ska hänga runt halsen, däri hittade jag bla Mickes mobil för en stund sen;)
Hur som, hon har skuggat mig heladagen o 'hjälpt till' med allt.
Nu e hemmet städat o strax blir det pizza.
Det får man äta en dag som denna.
Hemmamys idag o jag varken vill eller orkar röra mig från fläcken.

Imon ska vi till MVC, klockan 8 !!! *snaaaark!*
Jag som skulle få lite sovmorgon! Jajja=)

Jooo, min andra syster,(äldsta syster) som oxå bor i Finland, fast typ 40mil ifrån dit vi ska,
hur som, hon o hennes barn (som är vuxna) ska oxå komma till systra som vi ska till.
UNDERBART!
Vi har nästan daglig kontakt men jag har inte träffat dom på flera år vilket även betyder att de varken träffat Emmie eller Micke, så det ska bli helt helt helt underbart perfekt!
Sen lutar det åt att vi åker till Sthlm dagen innan resan. Puss hej!

Inga kommentarer: