måndag 6 juli 2009

Dela lika !






La upp ett par enligt mig söta videos här =)
Emmie är alltid väldigt mån om att dela med sig,
men om hon får korv, leverpastej eller som här en bit polarbröd, vilket hon gillar MASSOR,
är det inte fullt lika lätt att ge en bit till pappa.
Små små smulor får räcka helt enkelt hahahhahaha=)

Idag har vi haft en hemmadag.
Riktigt trist väder har det varit.
Antar att vädret har gjort sitt för både jag & Emsan har varit trötta o sega.
Jag har städat o tvättat lite granna.
Rensat bland alla viktiga papper o slängt massvis som man inte behöver nå mer.
Om nu flytten blir av, så är det skönt o ha sånt gjort!
Och med tanke på flytt,
så var Sofia (som har den andra lgh) här nyss och vi skrev på papper o grejer.
Såsåså, håll nu tummarna så bytet blir av.
Isf blir det fullt upp här!
Efter Mickes semester har vi ett par veckor på oss att packa, sen flytta.
Samtidigt som Emmies inskolning på dagis börjar.
Sen tänkte vi (jag & Emmie) åka till Sthlm nån helg så lilla pappsen kan måla om i den nya lgh muhahaaaaaa!
Hemmet kommer att gå i ljusa toner precis som här.
Och pappa M kom med ett fint förslag till Emmies rum, så sååå får det bli!
Så glad & tacksam att Micke e så himla duktig o entusiastisk vad det gäller inredning!
Sen hinner vi lagom fixa o dona något sisädär klart tills lillebror/lillasyster anländer.
Vore helt PERFEKT!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Underbart söta flicka! Elida är också duktig på att dela med sig..när hon vill;P

carro sa...

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH ååhh jag kan inte sluta skratta! gud så gulligt!! hon gav honom en liten smula:D:D hur söt får man bli!

älskar er!