söndag 19 april 2009

Vecka 15 & en ny bissing





Johoo igår gick vi redan in i vecka 15. Jisses vad det går snabbt här!
Tiden som växandet av maggen;)
Osså har våran lilla Emsi-Lou fått en ny bissing nu då..
Framtanden tittar fram pyttelite o jag e så stolt över min sessa att hon varit så duktig,
för det där måste smärta rätt så rejält??
Idag har vi haft storstädning här hemma.
Micke har tvättat fönster o rensat avloppen och jag har pysslat me allt annat.
O så har vi tvättat lite granna..

En ny vecka framför igen.
Imon blir det lunch på stan med några vänner o deras små.
på tisdag ska jag försöka hinna träffa jenny o hennes små sötnosar. Äntligen!
Onsdag lr torsdag blire mys me 2 andra favoriter, Annica o prinsen.
Ska frisera Annica oxå var det tänkt.
Lördag träffa söta sari från S.tälje och
ÄNTLIGEN på söndag kommer mina fina hjärtan från El Stockholmo hit wiiiiiiiiiiiiiiii ;)
Massa massa mys blire. Jalla hej!

Joo, o jag måste bara berätta för det låter så underbart sött i mina öron,
när jag säger till Emmie ; emmiieeeee !!! Då svarar hon ; mammmaaaaaa!!!
O så kan vi hålla på länge länge hahahahahha=)
En enkel grej... Men JAG smälter <3

3 kommentarer:

sofia sa...

ååhh vilken fin mage!=) vad de syns tydligare nu än när man är gravid första gången=)

antar att du börjat kännat av bebisen massor?

kraam

sofia sa...

näe de är 20 mil att köra=)

kram

accka sa...

Världens vackratse<3<3<3<3<3