söndag 26 april 2009

Kom tillbaka !




Då har vi äntligen haft våra underbara hjärtan här på besök.
Det blev grilla o fika o massa mys.
Colle hade vuxit jaa, men i mina ögon var han en liten söt plutt fortfarande.
Ätbara lilla gossebarn! Å så lugn o nöjd. Älskar älskar så mkt!
Carro hade med sig massa fint till Emmie igen som vanligt.
På bilderna ser ni 2 av av outfiten som emsan fick. Så sött ;)
Och ett par så himla fina Adidas dojjor fick hon. Tack snälla hjärtat för allt fint!
Emmie, hon kunde bara inte sluta klänga på Carro, helahelatiden skulle hon kramas o pussas
och Colle var himla intressant o studera o pilla på ;)
Tiden gick som vanligt alldeles för fort o allt känns sådär tomt när man sagt hejdå..
Önskar att ni kunde bara vända o komma tillbaka !!!! Me love u very very much !
Nu har jag smort in mej med brun utan sol servett som jag fick av Carro.
Hon tänker verkligen på allt!
Jag sa för nån vecka sen att jag kände mej så trött o sliten och genast försöker hon hjälpa till.
Så himla sött och uppskattat gumman!
Hur som, nu har jag smort in mej o doftar gott faktiskt av det där.
Dax för sängen och invänta en ny dag!
För imorn efter lunch kommer min alldeles egna Loijsan & Ana-banana med sin sötsessa
som jag inte sett sen hon var nykläckt. Ska bli mysmys!!!
Nattinatt. Hoppas alla har haft en bra helg. det har vi <3

1 kommentar:

sofia sa...

nu har ja fått tidningen!!=) så söty så söt!

hehe sprang till christoffer och sa "titta titta titta där e emmie!!" hehe han förstod dock inte först=)


hoppas allt e bra!

kram!