tisdag 21 april 2009

Ändrade planer idag med..



Idag skulle vi ju till öppna förskolan med Jenny & barnen,
men lilla Disan-fisan hade blivit sjuk inatt,
så nu får vi hoppas att lilla sessan blir frisk snart så vi kan ses o mysa;)
Istället har jag & Emsan tvättat.
Sen åkte vi till Marieberg. Tänkte kolla på sulkys på Baby Proffsen.
Ooo så hade jag tänkt o besöka Toys´R Us för att kika på eventuella 1års presenter.
Meeen, naturligtvis somnade min lilla på väg dit, så det blev bara en snabbis på Baby P.
Så har vi planerat lite 1års-kalas,
men hur jag än vrider o vänder så blir det kanske lite mkt fölk?
Hur ska vi lösa detta? Kanske typ öppet hus eller vad man säger?
Kalas ute i det gröna;) Jajjaa, det löser sig! Loligt ska det bli iaf;)
Ätit tonfisksallad har jag gjort o nu är det dax för dagens roligaste; VIKA TVÄTT Blääää!

Inga kommentarer: