torsdag 16 april 2009

Nästan helg!


Fredag igen vilket bertyder nästan helg. Det gillar vi!
Jag är fortf sådär dödens trött och emmie verkar vara ganska så övertrött hon med då
hon varit på tok för aktiv dag som natt den senaste tiden,,
så idag får lite frisk luft räcka för oss faktiskt..
Lilla troll är även mkt het om pannan, tror att framtänderna är på G?
Sockerbitarna , haha. Ska bli lattjot o se hur sötnosen kommer att se ut;)
Igår f.m somnade Emmie i 2 timmar. (tröttmössan jag passade på att sova med såklart)
Sen efter lunch sov hon över en timme..
Jag vet att det är helt vanligt eller som det ska vara för barn i den åldern.
Men det är inge vanligt för min Emmie!
Hon sover 2ggr/dag och då i ca.30min.
Hon somnar kl.19 och vaknar mellan 05 & 06.
Vart får lilla kickan all sin energi ifrån??
Hon har fått både mammas och pappas överskottsdampenergi?
Som sagt, ett energiskt barn och ett väldigt glatt & lätt sådant =)
Om en vecka ska vi börja gå på badhuset iallafall. Det tror jag skarpt att hon kommer o gilla!
För mig känns det lite sisådär att blotta min kropp hahahaha,
men vad gör jag inte för Emsan? *ler*
Nu ska vi in o väcka lilla pappa. Morgonens höjdpunkt tycker Emmie;)
Hörrs! Ha en bra friday!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Hej Bläddrade runt lite o såg du skulle ha i okt.När är du beräknad? Ska oxå ha i okt.

Sina sa...

Svar till anonym ;
Hejhej!
Grattis till bebben i magen!
Vi har bf den 10/10.
Sen eftersom det blir snitt så lär det väl bli ca en vecka innan eller så?;)

sofia sa...

hej!

hoppas allt är bra!!

väntar och väntar på att vi föräldrar tidningen ska ramla ner i brevlådan=)

svar på din fråga då=)

hehe ja *generad* de de brukar bli såna paket.

kraaam

accka sa...

aaaa vad e du orolig för?? du är gravid o fin, ja e Brulè pudding:)

Anonym sa...

ÅÅ skoj är beräknad 11/10

Sina sa...

Svar till anonym ;
Nee e det sant? Rooligt;)
1barnet? Fått tid för UL?
Vi ska på Ul den 8/5;)))

Anonym sa...

Andra barnet. Ska på UL 11 Maj:-D

Sina sa...

Svar till anonym ;
Åhh;) Hur gammal e 1a? Pojke lr flicka? H/Nicke nyfiken;)