onsdag 22 april 2009

Goos

Idag har vi lekt hela dagen me sötnosarna Annica & Viggo..
Dom små ska ju vara så nära nära helatiden,
helst dela på samma leksak och gärna stå vid samma lilla plats..
Ibland skulle jag så bra gärna vilja veta vad dom tänker på och HUR dom tänker? *ler*
Jag klippte Annicas Rock´n Rolla-frilla och hon verkade bli nöjd..
Hon passar fint i sin tuffa frisyr!
På em tog vi en lång promenad allihopa och sen var det nästan dax o hämta hem lilla pappa.
Imon blir det tvättdag och evt får vi kaffebesök av Martina.
Blir en soft dag.
Kanske storhandling när Micke slutat? lr så tar vi det på friday?

Ni som tror på andevärlden, tror ni att man som gravid kan bli mer mottaglig??
Jag menar, man har så mycket hormoner i kroppen och känslorna strömmar fritt..
När man är i en mkt känslomässig period, borde man väl vara mer mottaglig? Lr?

Nu ska jag sova! PUSS G´NATT

3 kommentarer:

Carro sa...

Dom är så söta dom små :) Verkar ha så mysigt tillsamman!
Jaa oh jag längtar också jätte mycket! Och nu har vi köpt bil ockå:D så på söndag åker vi och jag tänker TVINGA upp Joona TIDIGT,hehe.

Ídag ska jag ringa läkaren för min migrän....orkar inte med det här längre:(

Saknar er love! pusss pusss love u

Carro sa...

Haha va bra. fick hjärnsläpp och tänkte att de kanske hette smallt? haha:D

Hoppas ni får en myig dag hjärtat! Loove u

loijsan sa...

DU!! ja tänkte kanske såhär du, alltså alla ska ju åka till er på söndag ser det ut som, men ja jobbar till halv tio o kan såklart inte åka me. E du kanske ledig o har tid me mig måndag eller tisdag? för då e ja ledig o kan ta mig till er=))