onsdag 29 april 2009

Glada dagar

Efter ett långt bad, frulle o vila åkte jag o Emmie till Kumla o söta Monica.
Maggen var stor o fin och bebben hade väl inte tänkt o komma ut riktigt än.
Torsdag har jag sagt till henne, så vi får se om lilla sessan behagar att titta ut imon?;)
Efter fikat drog jag o Emmie vidare iväg till Marieberg.
Tvungen o handla lite nödvändiga saker.
Sååå mysigt att lulla runt o kika, de har fått så många nya affärer o mkt fint!
Emmie satt glad o nöjd i sin nya vagn o vinkade åt allt o alla;)
På hemvägen däckade hon i bilen.
Jag åt lite sen lunch hemma o la mej brevid min finaste o sov en stund jag med.
Sån härlig känsla o kunna göra det.
Fönstret öppet så man hör ljudet utifrån, friskt o skönt o ett par små armar runt en.
Sånna saker betyder GULD för mig. Det är kärlek! *ler*

Imon blir det nog en hemmadag med massa tvätt.
Å jusst det e ju Valborg, så mot kvällen blir det ju o knata mot stora holmen o kika på brasan.
De ska visst ha musik, korvgrillning o nåt för barnen. Låter mysigt va?=)

Nu e det Greys Anatomy! Jalla hej!

Inga kommentarer: