tisdag 14 april 2009

Hinner inte...





Jag som för det mesta varit tokigt flitig på att blogga hinner inte.. O jag orkar inte..
När ska den här förbannade tröttheten avta lite granna????
På morgnarna när det är dax att gå upp är jag helt död..
Men vaknar till ganska så fort.. Som tur är!!!
Och på kvällarna när Emmie somnar går luften ur mig totalt.
GE MIG SOMMAR O SOOOOOL!!!! GE MIG ENERGI !
Förutom tröttheten leker livet gott tycker jag.
Fullt upp på dagarna genom att försöka vara en sån bra mamma som jag bara kan..
Att vara mamma är verkligen det bästa som hänt mig och det bästa som finns,
men att vara mamma är inte världens enklaste sak alla ggr.
Jag kan känna mig som ett frågetecken dåodå och jag kan känna som att jag inte räcker till alla ggr, även fast hela alltet kretsar runt min lilla tösa såklart..
Men, jag antar att den känslan är ganska vanlig? Lr har jag fel??
Man vill göra mer, ge mer, men kan inte, för jag ger redan allt..
Jajjajja,, ni förstår va?? hehe...
Och Emmie, hon blir större o större. (o jag blir större o större huhh! hehe)
Planerar Emsans 1års kalas lite smått.. Loolit loolit !
Nu längtar jag till nästa helg då kanske Joona, Carro o Colle kommer hit=)
Herre min jee vad jag saknar mina hjärtan där hemma!
Sen så kommer en gammal vän, fd jobbarkompis från S.tälje sjukhus hit till Örebro,
så vi ska passa på o ses! Wiiii...

Idag har vi lekt med Annica o prinsen. Fikat, lattjat o fått oss massa frisk luft.
Och vi skulle på 1års kalas ikväll egentligen, men det blev framskjutet till fredag.
Imon kommer Monica hit. (hon är kläckfärdig när som nu, hehe)
Och på tors eller fredag ska jag o Maria o våra sessor försöka hinna ses! Var på tiden!
Vad mer? Hänt lite skojiga saker, men det får bli en annan historia.. ;)
Så så så e det! PÖSS!

1 kommentar:

annika sa...

Ohh jag känner igen mig i det du skriver...man vill så mycke mer, men man ger redan allt och lite till =)Jag är inte heller speciellt pigg på morron..som du skriver så på kvällen när dom små sover..då kopplar man av och blir alldeles matt =( Massa kramar och va rädd om dig gumman