torsdag 23 april 2009

En hel massa mys !

Jaa nu känns livet lite xtra mysigt sådär..
Dom kommande dagarna blir massa roligt bara.
Imon för det 1a e Micke ledig wiii. Då blir det Marieberg mm. Storhandla inför helgen bla.
På lördag kommer ju Sari till Örebro;)
Och söndag kommer Joona, Carro ,Colle & Mikke.
Herreguuud som jag längtat till den dagen!

Så fick jag veta idag att min Loijsan kommer på måndag.
Och Anna & lilla nelia skulle med. Wiiii vad glatt!
Ooo på tisdag ska vi ÄNTLIGEN ta oss till badet o se till o komma igång o dra dit varje vecka.
Allt för våra små sötnosar!
Onsdag ska vi träffa Monica, OM hon inte ligger o klämmer ut bebis för fullt?
För då är hon i v.39. hehehe va rooooolit=)
Torsdag är det Valborg och Emmies 11mån dag !
Samma dag släpps tidningen med våran lilla omslagstjej hehe;)
Och då har jag haft körkort i va fasiken blir det? 8år?
Och på kvällen ska vi iväg o kika på brasa mm med familjen Larsson/Borg.
Sen e det långhelg igen.
Nog att jag gillar lugna dagar hemma, men jag älskar o ha dagarna uppstaplade såhär..

Idag har vi däremot haft en hemmadag och tvättat MASSOR!
Emmie har deltagit så fint i allt o ofta kan jag inte hålla mig för skratt när jag studerar henne och hur hon ska vara med på precis ALLT jag gör. ;)
På em fick jag väcka henne då hon ville sova alldeles för länge,
vilket typ aldrig händer..
Men hon vaknade med ett leende på läpparna, som vanligt.. Lilla krulltotten=)
Hon gör mig verkligen glad <3

Inga kommentarer: