fredag 17 april 2009

Somnade innan 19.00 !

Mm just det.. Jag skulle bara natta Emmie och blundade lite själv..
Råkade visst somna lite gott där brevid min lilla tösa..
Mysigt! O Emmie sov som en stock, så nära mig som hon kunde bara vara. *ler*
Men nu så vaknade jag vid 22.30. Sååå törstig!!
Men lagom trött i huvvet så jag ska sova snart igen ;)
Innan nattning badade Micke & Emmie länge länge.
Jag brukar titta på dom 2, dom är så söta ihop.
Och att pappa är Emmies stora idol är det inga tvivel om.
Det lyser i hennes ögon på långa vägar! Hon blir sååå glad av honom;)
Mamma däremot är den stora tryggheten har hon ännu en gång visat klart o tydligt de senaste dagarna då hon varit lite varm o medtagen pga tänderna.
Hmm. Min lilla stora kärlek <3
Nee, nu ska jag ta o pussa min stora stora kärlek god natt här;)
Och god natt alla söta ! Pussar&kramar från mej o mini i magen ;)

Inga kommentarer: