onsdag 29 april 2009

Stor dag för våran Emmie ;)


Tänka sig att våran lilla bebis visst inte alls är en bebis längre,
för imorse 07.02 blev hon hela 11månader !
Endast 1månad kvar till den stora dagen. (som planeras för fullt)
Det är helt helt sjukt vad fort tiden har gått.
Och det är helt ofattbart vilken gränslös kärlek man kan känna!
Varje dag studerar jag henne och känner bara sån otrolig värme, glädje/lycka och obeskrivlig kärlek att det bara bubblar i mitt hjärta. Bubblar i hela mig!
Jag undrar om hon vet/känner hur älskad hon är? *ler*


Inte nog med 11månaders dagen så är nu våran tösa på 1a sidan av Vi Föräldrar,
över hela Svea. Hehe. Blir en rolig grej o visa henne när hon blir stor.
http://www.viforaldrar.se/
Och så är det sessans 1a Valborg!

Jupp! Tillbaka till verkligheten ett tag nu. Tvätten kallar phuuu huhuu!
Förresten så är Emsan jättesnorig o natten var jobbig för henne.
Micke mår bajs oxå, men han jobbar ändå. Tur att det blir bara en 'halvdag' för honom.
Ikväll blir det god mat o mys.
O valborgsfirande OM inte nån av mina söta hjärtan blir sämre såklart!

jag önskar er iaf en helt underbar långhelg redan nu! O massa massa sääärleek =)))

Inga kommentarer: