söndag 5 april 2009

Våran söndag




Aahopp, klockan är nu 18.30.
Emmie har sovit i 40min redan!
Hon har varit såååå aktiv hela dagen o inte sovit nå middag,
så redan innan 17 var hon olidligt trött..
Varvade mellan lessen och att skratta åt precis ALLT jag gjorde=)
Så, nu sover hon och det återstår o se om det är för natten? Men det tror jag.
Det har varit grått o lite trist idag,
men jag tyckte faktiskt imorse att det bara var så skönt..
Det var lite mörkare o mysigt sådär i hemmet..
Inte den där starka solen så man ser varje liten dammpartikel som svävar i luften här hemma. Hehe.
Missförstå mig inte, jag ÄLSKAR solen, men just idag tyckte jag att det var skönt o få vakna o slippa den starka solen gassandes i hela lgh.
Idag testade jag baka en jordgubbspaj.
Och jaa den vart helt okej. Slank ner i sokkismagen vill säga=)
Tror jag ska försöka orka färga utväxten nu..
Sen e det Wipeout ikväll. Sen lär jag slocka.. Ladda batterierna inför nästa vecka.
Ha en mysig söndag kväll! Puss

Juuustja!!! Och Grattis till 'Loijsans Madde' och lilla tösan som de fick igår kväll !
Jag vill inte avslöja namnet här, för det vill säkert Madde berätta om själv i sin blogg sen,
men UNDERBART SÖTT tyckte jag <3

3 kommentarer:

Milla sa...

Den pajen vill jag smaka!!

Sina sa...

La camilla ;
Välkommen på kaffe & paj, när som;)

Carro sa...

Heeej hjärtat=)

Hinner nästan aldrig gå in på bloggarna numera:( Antingen sitter Joona(datanörd?!=) hehe eller så vaknar Colin precis när jag ska sätta mig! Gud den där pajen såg verkligen god ut:) Har magen växt nå mer?

saknar er! Love u