lördag 25 april 2009

En mycket fin lördag


Idag har vi varit ut till Mellringe och träffat söta Sari från hemtrakterna o hennes precis lika rara syster. Vi fick toppentur med vädret! Strålande sol har det varit hela dagen ;) Började med fika vid golfbanan och sen gick vi en trevligt promenad och pratade om allt allt. Var verkligen så gott o ses! Jag o emmie åkte därifrån nöjda och glada då det var dags för tjejerna att gå in o titta på tävlingen. Vi åkte bara hem och plockade upp Micke. Åkte till farfar och tog en promenix med honom till affärn o så. Då passade han på att luska vad Emmie önskar sig i 1års present? Åhh??? Jag suger på sånt! *S*. För jag tycker det är SÅ genant att önska om nåt.. Men till slut blev det en önskning av en sån där leksaksdammsugare eftersom Emmie älskar att vara med då jag dammsuger.. Och med tanke på dammsugare så råkade käre svärfar höra hur våran låter sist när han var här. Vet inte vad som hänt, men dammsugar´n låter så man blir döv. Sååå, ikväll ringde han till Micke när jag nattade Emmie o berättade att han hade en åt oss! Han är så snäll, generös o omtänksam den där mannen så jag blir helt paff. Joo, iallafall så har vi haft en bra dag. Såg att emmie var lite röd om lilla nosen och upptäckte själv nyss när jag la i en hårinpackning att jag är helt röd om nacken, så visst tar den där härliga härliga solen! Ahhh=)
Imon kommer mina söta hemifrån så ikväll ska jag lägga mej med ett jätteleende på läpparna o invänta morgondagen! SKA KRAMAR SÖNDER DOM!!!! Längtar!


Jajusst, å planering av 1års dagen är i full gång! *ler*

Även fast man får sålla en hel del, så blir det en del folk iaf,

men vi hoppas på fint väder så vi kan vara ute o låta dom små springa/krypa o leka fritt;)

Och dom stora mingla fritt, hehe=)
Ska bli himla himla kul! Och vi tar dagen som den kommer !

Inga kommentarer: