torsdag 2 april 2009

Tjuvstart inför påsk=)




Jaa vi testade me lite gult såhär innan påsk och aavisst lite annorlunda,
men ingen tokig färg så.. Eller nåt=)
Imorse kl.10 kom min migrän tillbaka. Panik! Jag kan inte ringa hem Micke tänkte jag..
Drog ner kuddar på lekmattan o låg där o halvblunda medans Emmie klättrade på mig
och som tur var så släppte den hemskaste värken ganska så snabbt! *Phuuu!*
Efter lunch somnade vi båda två i 1,5timme och efter det mådde jag gott=)
Tvättade 2 maskiner tvätt och sen begav vi oss mot Bvc och 10mån-kollen.
Allt gick finfint och min kicka är nu hela 72cm och väger 10,2kg.
Emmie satt i mitt knä o slog klossarna mot varann o lät ; mamma mama mamma mama..
Ååå du tycker om din mamma va? Säger Bm.
Emsan tittar på henne o säger ; Pappapappa!
Jaha, tolka det som man vill, hehe.

Efter det hade vi lite tid på oss innan pappsen slutade jobbet,
så vi åkte på jack-jakt till Emmie. Utan resultat!
Men hittade en enkel söt vit tröja åt henne,
som hon kan ha på sin lunchdate me prinsen imon=)
För imon tänker jag fasiken inte ha ont i huvvet igen o låta det förstöra våran dag o tillfället till FRISK LUFT, SOOOL & MASSA MYS!
Och jag måste verkligen hitta en jacka till lilla sessan!
Hörrs imon. Puss puss lovliii <3

2 kommentarer:

annika sa...

Ohh så söt hon är i den fina påskklänningen=) Ohhh stora tjejen nu*s*...skönt att ni mår bättre nu<3<3. Elias är snorig och hostar, men något piggare iaf...så imorn ska vi ut en sväng och på Lördag ska vi på tårta hos Maddes lilla syster Marika som fyller 17=)Kramar:D

accka sa...

hoppas natten blir bra söt så vi kan ha kram kalas imorn:)

Sov gott! love love love uuuuuu