fredag 3 april 2009

Lättaste dagen på länge =)







Jaa-a det kan man lugnt säga, att jag haft den lättaste dagen på länge!
Inte en gnutta huvud/bihålevärk har jag haft. Snorat o hostat jaaa, men vad gör det?
Vi var många många timmar på stan.
Började med lunch och bus för barnen efter det.
Sen gick vi först för o kolla på barnvagnar.
Jag hittade en lättare fin vagn på Baby Proffsen som jag vill ha till Emmie!
Osså glutta jag lite på syskonvagnar eller vad det heter,, bara av ren nyfikenhet,
så jag har lite koll sen om ngr månader när vi måste köpa en=)
Sen blidde det jack-jakt! Vi var ta mej tusan precis öööverallt utan resultat..
Var nästan på väg hem när jag nämnde en sista tänkbar affär och DÄR hittade vi en söt rosa jacka med vita prickar. Gud så glad jag vart då!
Sen kunde jag bege mej hemåt med glatt humör! Tack för hjälpen lilla söta Annica!
Och tack för idag. Du & din underbara son gör oss very happy, men det vet du ju!
Hoppas du får riktigt lattjot ute ikväll. Ta en drink för mej med!
För här kommer det ju o dröja innan det blir aktuellt för sånt igen, hehe..

Nu ska jag bada! Så jag säger baibai! ha en underbar fredag!

3 kommentarer:

loijsan sa...

av nån konstig anleding har ja lite av en fobi för att sitta o dingla me benen från bryggor;)haha
du kan ju försöka lista ut varför själv!! skulle kunna haft en tå mindre efter den sommaren!!

Linda sa...

jag har köpt klänning på Me&I =)

Carro sa...

Vilka fina bilder! så himla söta!

Älskar er!