onsdag 28 november 2012

Vab

Trots 39gr feber vill Emmie så tappert hjälpa till i köket. älskade lilla flicka.

Mio 3år har ritat av mamma och pappa. Glada vi ser ut!
Igår kväll anade jag att nåt var på tok med lilla Emmie.
Tempen steg på natten och hon var orolig, vi var uppe några ggr.
Och så väckte lilla Mio mig på natten och ville kissa.
han har varit torr i blöjan ett tag nu på natten,
kanske kan vi skippa nattblöjan snart?

Hur som haver,
det var inget annat än att ringa till jobbet på morgonen och berätta skamset att jag inte kommer,
men what to do???
Emmie har verkligen inte mått bra idag,
näsan och ögonen rinner som en kran och hon har tempat mellan 39 o 40grader hela dagen lång.
Innan hon somnade undrade hon om hon var ledsen i ögonen eller om det var allergi?
Nee lilla hjärtat, du är sjuk, förkyld!
Ahaaaa. *ler*
Hon har även klagat över ont i huvudet och ont i ryggen,
hoppas det bara är pga febern?
Själv har jag haft grym huvudvärk och stelhet i nacken hela dagen,
måtte inte jag bli sjuk!

Efter att Miklos kommit hem passade jag på att åka o handla, all by my self.
Tycker det är så skönt att lulla runt själv ibland, kika och klämma och ja, handla oxå såklart=)

Men nu måste denna tröttmorsa sova, så jag säger HYVÄÄ YÖTÄ!

Inga kommentarer: