söndag 18 november 2012

Energi

På jobbet är det ganska (lr MKT) tungt och igår när jag kom för att arbeta kvällspass möttes jag av trötta kollegor som kämpar så fruktansvärt fint & bra tycker jag.
Så när jag kom hem efter 22,
förberedde jag en liten tårta, min favvotårta, maffiga chokladtårtan med grädde/vit choklad &  krämig god Mascarpone.
Jag tänkte att om jag går upp 10min tidigare hinner jag fixa en enkel tårta att ta med till jobbet.
Choklad piggar upp och gör nästan vem som helst glad!
Tårtan blev inte det vackraste jag åstadkommit för tiden var knapp på morgonen och mina ögon var trötta.
Men det spelar ingen roll,
den blev väldigt uppskattad, den räckte precis till alla och tog slut på ett nafs.

Nu är iaf denna arbetshelgen över,
dock jobbar jag imorgon men på tisdag får vi vara lediga, jag & mina små busfrön.

Inga kommentarer: