onsdag 21 november 2012

Redan onsdag!

Se vad jag fick idag på posten!!! Efter en arbetsdag då jag inte mått alltför bra (höll faktiskt på att tuppa av på jobbet) så blev jag xtra glad att jag fick nåt så fint, just idag. Tack älskade Therese, glad att jag har dig min vän!

Men gladast var jag för dina fina rader! LOVE

Emmie beundrar o slickar sig redan om läpparna haha

Blommor i olika smaker

Mmm och en slarvigt fixad tårta hmm, men fortfarnade en favorit i smaken. Denna gången testade jag med grädde, ljus choklad och mascarpone. GOTT! Men, godare med VIT choklad!
Faktiskt skönt att denna dagen är över.
Jag har inte mått så bra. Benen hänger inte med och inte huvudet heller.
Lite läskigt.
Men jag mår mkt bättre än tidigare idag!
Då svajade hela världen.
Hursomhaver, nu säger jag godnatt, snart är det helg!

1 kommentar:

sina sa...

<3<3<3<3<3<3<3<3 Love u