lördag 10 november 2012

Sån skön dag!


Emmie berättar om sin teckning, mamma här är jag, jag har en sax i handen, för jag har klippt mitt hår. Jag vill inte ha så mycket hår mera mamma, så var är saxen då??? *HJÄLP!*


Jag och barnen var till ikea idag. De var såååå pepp och ville leka i 'lekstugan' medans jag handlade, men när vi väl kom dit så icke då, inte ville de stanna utan mamma. Vi fick handla ljusgardinen tillsammans ;)

Imorse kl 07 kokade vi ihop lite kola.

Och på em blidde det lussebak här hemma.
Vi har haft en toppenskön dag och allas humör har varit på topp.

Imorgon är det alla pappors dag.
Planen är att åka ut till vintrosa och café gräddelin för lite farsdagfika.
Puss!

2 kommentarer:

Yasu/Tiera sa...

mikä hieno huone siel oikee lapsilla on :)) laita jooo lisää kuvii;)

sina sa...

No kiitos kulta rakas =)
Juu voisin vaikka laittaaki =) LOVE U