måndag 19 november 2012

Mitt stora lilla hjärta

Gör sig redo för gruppfoto på dagis =)

Vi gillar randigt ;)

Alla här hemma älskar vi levande ljus. Emmie gjorde denna söta =)
Okej, idag var det hejohå på jobbet,
det gick bra, men shitpomfritt vissa dagar alltså, ingen dag är den andra lik.
Men jag må säga att jag har superfina kollegor,
tur det, det gör att man orkar.
Och det är underbart att man kan skratta ihop, trots att många dagar kan vara tuffa,
både fysiskt och psykiskt.
Och med tanke på fysiskt,
så får jag mer o mer ont i min navel som jag opererat, heja heja för tunga lyft!
Jag ska ta mig i kragen och kontakta läkaren för rådgivning.
men en sak är säker, jag vill INTE bli opererad igen!!!!!

Imorgon iaf har vi en ledig dag, jag och mina fina små.
Ledig dag från jobbet, men massa annat att göra,
men jag har faktiskt preppat med städning och tvätt idag efter jobbet,
så att vi får FRITID imorgon.
Kanske lite bak?
Kanske en tur till parken?
Kanske hinner vi tom förbi stan eller förbi våra fina Gräddelinare?
Vi får se vad dagen bjuder på.
Tänk om vi tom kunde få sova på morgonen?
Vem vet, mina morgonpigga kottar kanske bestämmer sig för att ta sovmorgon, till 7 iaf? =)

Vet ni,
i helgen åker vi ju till tokstan för att fira Mili.
Tror ni inte att det var firande för 4 st sötnosar TILL samma helg.
Nu krockar ju allt detdära sorgligt nog,
men vi får ses en annan dag! Kalas är alltid skoj!

Nu måste jag sova! Gonatt!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hej. Du skrev att ni alla gillar ljus å kom på att jag skärpte batteridrivna värmeljus (4st på Clas Ohlsson för 30kr) som barnen har i sina rum så som kan "tända" själva och jag kan säga att det var väldigt populärt ;) ett litet tips bara :)
Kram Diana Estlander

sina sa...

Jamenguud det var en bra idé!!!
tack för att du tänkte på oss,
såna måste vi köpa!!
Många många kramar <3